...taas tämä parisuhde..On niin helvetin ahdistavaa olla epävarma ja peloissaan siitä miten meidän suhteelle käy, onko meillä kaikki hyvin ja rakastaako se toinen minua vaikka kuinka kiukkuan..En haluaisi ahdistua ja pyöritellä koko aikaa näitä asioita mielessäni..Ja kyllä, tunnen kyllä mieleni syöverit ja epävarmuuteni johtuu vain aikaisemista tapahtumista parisuhteessamme..Mutta kun haluaisin päästä jo yli!!Ja haluaisin että poikaystäväni jollain ihmeellisellä teolla osoittaisi minulle että hän ei minua jätä ja että nämä minun kuvitelmat ovat ihan turhia!!...mutta jooh..näin tuskin tulee tapahtumaan...Haluan vaan että tämä epävarmuus menisi pois!Rakastan ja tiedän että hänkin rakastaa minua..mutta välillä tuntuu että minulle ei mikään riitä..ja se on niiiiiiiin surullista ja vie minulta kohta mielenterveyden!Kaikenlisäksi tiedän, että ennenpitkään tämä epävarmuuteni tuhoaa koko ihanan suhteeni...